2016. március 30., szerda

Apollón Énekei 2.rész: Mysterious Forces


§Natalia

 - "A küldetés kezdete/ Az Ég lejövetele./ Miközben lányának átka megtörik/Egy lány szíve összetörik./ Az átkos lány megszabadul/ Míg más Natalia segítségére szorul./ Rejtélyes erők ólálkodnak/ Az Árvára várakozva." - folytatta Rachel. 
     Az élet olyan, mint egy hullámvasút. Egyszer felfele mész, máskor hullámzik, majd egyre lejebb és lejebb süllyedsz. Egyik pillanatban mosolyogsz, a másikban a sírástól görcsölve rogynál össze valamelyik árokba. Oké, ezzel a pár mondttal mindenkit lelomboztam. De mostmár mindegy... Rachel látása kitisztult és próbált lábra állni, de neki is olyan nehezen sikerült, mint nekem talpon maradni. Becsuktam a szemem és lélegeztem egy nagyot. Leo észrevethette, hogy rosszul vagyok, mert rögtön mellém termett és leültetett. Rejtélyes erők. Hm, ha ez azt jelenti, amire gondolok, akkor...
- Küldetést kell indítani- szólalt meg Kheirón. - A hetekhez, vagyis Leoékhoz társulnak még páran. Natalia neked tuti menned kell. Te valakinek nagyon nagy hasznára leszel. Holnap reggel gyűlés lesz. Minden kabinvezetőt hívjatok össze. Megbeszéljük a küldetést.

       ::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: 

    Hét óra volt. A Nagy-Ház ablakából néztem a Tábort. Néhány Apollónos kislány kint rohangált már az udvaron, míg a kabinvezetők bent "aludtak". Néhány ismerős arcot is láttam a pin-pong asztal körül. Például, Hermész-kabinból Travis és Connor, Athénéből Annabeth, Héphaisztoszéktól Leo, Poszeidón egyetlen teljesen félvér gyermekét ismertem még, Percy-t. Legalábbis csak őket akartam ismerni. De ott van Clarisse, akivel ki nem állhatjuk egymást, ott van Aria Wintgard, Niké gyermeke, aki egy dög. 
   Fagyos nap volt. A hó esett, még a tábor falain belül is. Kheirón ügetett be Mr. D.-vel az oldalán. Mindenki felállt, hogy "megtisztelje" kedves isteni 'górénkat'. Nem sokáig vártak, tudniilik, hogy nem bírjuk Dionüszosz-t, leültek és el is kezdődött az első ilyen ülésem. Rachel, aki addigra betoppant, elmondta, miről van szó. Annabeth és Percy összenéztek és szinte ki lehetett olvasni a tekintetükből, hogy mennyire nem akarják ezt. Leo rámosolygott az egyik lányra, talán Piperre. Aztán rámnézett és kacsintott. Nem tudom, hogy elpirultam- e vagy csak el akartam pirulni, de tudom, hogy Leo zavarba hozott. 
- És akkor ez miért van itt?- kérdezte 'intelligensen' Clarisse.
- Ennek van neve is...- csattantam fel.- És azért vagyok itt, mert a prófécia rólam is szól- fintorogtam rá gúnyosan. 
- Gyerekek, álljatok le- szólt közbe Kheirón. - Natalia mindenképp társul a Hetekhez. 
- De hát még az egyik isten se ismerte el, honnan tudjuk, hogy félvér? Elég fura, hogy 17  évig nem jelentkezik egyik se- érdeklődik Aria. 
- Aria, kuss! - közöltem vele. Majd kicsattantam a dühtől. Egyszerűen utálom, hogy nem tudom ki vagyok. Nem tudom, hogy kik a szüleim és hogy miért kellett lepasszolnia. Jó, hagyjuk az ilyen gondolatokat, hisz nem ezért vagyok itt. Vettem egy mély lélegzetet és körbenéztem. - Még ma indulni kell. Nem tudom, mit jelenthet az 'Apollón Énekei', de el kell őket pusztítani. És nem érdekel ki mit gondol rólam, mert ezt a próféciát még hét évesen kaptam és azóta csak edzek és edzek és edzek. Szóval nálam jobban senki sincs erre felkészülve. Nem tudom, kik vesznek részt még benne, de én százszázalékosan ott leszek harc közben. Nem engedem, hogy megint kicsússzon a föld a lábam alól és azt se engedem, hogy az a rejtélyes Erő felemelkedjen- informáltam a többieket, majd kisétáltam az ajtón



By: Domi(:

3 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Nekem nagyon tetszik a történet alapötlete és a prófécia is jóra sikerült. Örülök, hogy vannak új szereplők, mert így más szemszögből ismerhetünk meg egy történetet nem a már megszokottakból. Viszont a régi karaktereknek is nagyon örülök, mert a legtöbbjüket nagyon szeretem, ezért jó megtudni, mik történhetnek esetlegesen velük a jövőben. Az előző fejezethez érkezett kommentet szerintem nagyon érdemes magfogadnod, mert ezek a hibák tényleg felmerülnek, viszont ha ezeket kijavítod még élvezetesebb lesz olvasni a történetet, mert nem botlik az olvasó helyesírási és tartalmi hibákba. :) És ami szerintem még jobbá tenné a blogodat, ha csinálnál/csináltatnál neki valamilyen kinézetet, mert sok ember van, aki fellép egy blogra és, ha nem tetszik neki a design már megy is tovább. Nem muszály olyat csinálni ami nagyon bonyolult lenne. Elég az elején valami olyat csinálni, ami egyszerű, aranyos és illik a történethez. Ha esetleg nem értesz hozzá akkor megkérhetsz egy ismerőst vagy valamilyen design blogot, hogy segítsenek. Tényleg már a blog hangulata is jobb lesz egy jó kinézettől. Ja és szerintem nem muszály feltétlenül sűrűn hozni a részeket inkább rakd fel őket mondjuk hetente, viszont dolgozd ki jobban. Remélem megfogadod a tanácsokat amiket kapsz az emberektől, mert akkor szerintem egy igazán nagyon jó blogot is össze tudsz hozni. Kíváncsian várom a folytatást. :)

    Viki :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm:) Jól esik, hogy valaki olvassa. Már ráírtam egy csomó design blogra, de még egyik se írt vissza:( Megfogadom a tanácsaidat, köszönöm:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kaptál egy díjat :D
    http://kristalykronikak.blogspot.hu/2016/04/dij-1.html

    VálaszTörlés